khandevane98 - برنامه خندوانه - جناب خان

khandevane98 - برنامه خندوانه - جناب خان

khandevane98 - برنامه خندوانه - جناب خان

khandevane98 - برنامه خندوانه - جناب خان

روش ثبت نام و حضور در سری سوم خندوانه

هواداران خندوانه | چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ
طالع بینی جناب خان برای رامبد

ثبت نام برای حضور در سری سوم خندوانه آغاز شد




سلام خندوانه ای های عزیز؛

حالتووون چطورههه ؟

سری سوم برنامه خندوانه داره شروع میشه و برای حضور در سری سوم خندوانه میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و ثبت نام کنید.

تا دیر نشده و ظرفیت هست تماس بگیررررد


* علاقه مندان به حضور در این برنامه می توانند با شماره 021-22815057 تماس بگیرند.


لطفا فقط برای  حضور در برنامه  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02122815057
09375872632
09398321023


آغاز ثبت نام برای حضور در سری جدید برنامه خندوانه رامبد جوان

www.salamcinama.ir/.../آغاز-ثبت-نام-برای-حضور-در-سری-جدید-برنامه-خ...
به گزارش سلام سینما، سری جدید برنامه خندوانه به زودی آغاز خواهد شد. ... به علت درخواست عوامل برنامه خندوانه مبنی بر حذف شماره تلفن همراه از این خبر حذف گردید. در صورت ...

ارتباط با ما :: خندوانه - وبلاگ هواداران خندوانه و جناب خان

khandevaane.blog.ir/page/ارتباط-با-ما
خیلی دوست داشتم برنامه ی خندوانه شماره داشت که با خود آقای رامبد جوان صحبت ..... و3 سوال ک پاسخ دادم برق رفت و تلفن قطع شد بعد از اون هر چی تماس گرفتم گفتند کد ...

ثبت نام برای حضور در خندوانه سری جدید 20 فروردین - کاملینا

www.kamelina.ir/.../ثبت-نام-برای-حضور-در-خندوانه-سری-جدید-ف.html
با شماره گیری *780# / ستاره هفتصد و هشتاد مربع در خندوانه ثبت نام کنید. عکس پشت صحنه .... پاسخ : در خود برنامه نیز فقط شماره تلفن اعلام می نمایند. 9 ماه پیش ...

شماره تلفن خندوانه چند است؟ | خندوانه - نسیم

www.khandevane-nasim.ir/Default.aspx?q=شماره_تلفن_خندوانه_چند...
شماره تلفن خندوانه چند است؟ پاسخ سوال فوق را در زیر مشاهده نمایید : X. X. جهت دریافت پاسخ اینجا را کلیک کنید. Kzbx. M. X xjnxx z nob - خندوانه - شبکه نسیم.

«رامبد جوان» و دعوت از مردم برای حضور در خندوانه - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/1861253803902375139
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رامبد جوان که دوباره با برنامه «خندوانه» مهمان خانه هایمان می شود، از مردم برای ... سلاممن میخواهم در برنامه خندوانه شرکت کنم میشه راهنمایم کنید و شماره خندوانه رو بهم ... ای هستش را در برنامه خوبتان دعوت کنید تلفن تماس با علی میرابی هستش .

دعوت رامبد جوان از مردم برای شرکت در برنامه خندوانه - توما

tooma.ir › اخبار جهان › اخبار سینما
دعوت رامبد جوان از مردم برای شرکت در برنامه خندوانه رامبد جوان این عکس را منتشر کرده و در ... در صورت امکان تلفن : ۱۷۷۴۴۸۷ ۰۹۱۲ ..... شماره تلفن من هم هست ۰۹۳۹۳۸۴۲۳۳۹.

سایت رسمی خندوانه|ثبت نام آنلاین - وبلاگ غیر رسمی خندوانه

khande-vaneh.rozblog.com/post/3
شرکت در برنامه خندوانه,ثبت نام,سایت رامبد جوان,سایت خندوانه,شماره خندوانه,شبکه نسیم,,سایت رسمی خندوانه|ثبت نام آنلاین,وبلاگ غیر رسمی خندوانه.

آغاز ثبت‌نام برای حضور در سری جدید «خندوانه» - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/.../آغاز-ثبت‌نام-برای-حضور-در-سری-جدید-خندوانه
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آغاز ثبت‌نام برای حضور در سری جدید «خندوانه» عکس رامبد جوان،رامبد جوان،برنامه ... شما میتوانید هر روز از ساعت ١٢ تا ٢٠ با شماره ٠٩٣٩٨٣٢١٠٢٣ تماس ...

شروع ثبت نام برای حضور در برنامه ی خندوانه – parsilog

www.parsilog.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون ایران
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - bf681 qcct7wh44 شروع ثبت نام برای حضور در برنامه ی خندوانه ... ۱۲ الی ۲۰ با شماره تماس ۰۹۳۹۸۳۲۱۰۲۳ ( آقای امیر مسعود توسلی ) تماس حاصل نمایند. ... سلام،ببخشید چرا هیچوقت این آقاى امیرمسعود توسلى جواب تلفن رو نمیدن،من بیش ...

وبلاگی برای اعجوبه ای به نام رامبد جـوان - ارتباط مستقیم با ...

rambodejavan.blogfa.com/post/276
خندوانه اواخر اسفند پخش میشود ... نمونه رسیده به دست «شرق»، پیامکی است که از همراه اول با شماره 20. ... به شماره‌های زیرمجموعه خود را دارند و اگر منظور شما از حریم خصوصی، انتقال شماره تلفن همراه شما به شرکت‌های تبلیغاتی است که باید بگویم این کار به ...

نظرات  (۸)

باسلام و دعای خیر خدمت خندوانه ای های عزیز عیدتون مبارک 
برای شرکت در خندوانه هر چی تماس میگیریم نمیتونم ارتباط برقرار کنم اگر پیام منو میخونید لطفا با تماس بگیرید با تشکر فراوان 09193337781
پاسخ:
سلام و عرض احترام

شماره تلفن ها مجددا قرار گرفت

شاد باشید
  • مجید نیازی
  • سلام خسته نباشید من میخوام در برنامه شرکت کنم منتها هیشکی تلفن هارو بر نمیداره این شماره ای من 09301208952 درزم بنده با آقای رامبد جوان یک عرضی داشتم که حتما باید به حودشون بگم حتما با من تماس بگیرید

     

     

    باسلام وعرض خسته نباشید 
    من وخواهر دوقلو ی عزیزم هر چقدر تماس میگیریم موفق نمیشویم برای ثبت نام وحضوردر برنامه خوب وشاد خندوانه لطفا با ما تماس بگیرید تلفن 09121515210 راد
  • فریبا احمدی
  • سلام من هر چی تماس میگیرم موفق نمیشم .میخوام تو برنامتون  خوبتون شرکت کنم .لطفا پیامم و دیدید تماس بگیرید ممنون میشم 09122178730
  • فریبا احمدی
  • سلام من وهمسرم هر چی تماس میگیرم موفق نمیشم .میخوام تو برنامتون  خوبتون شرکت کنم .لطفا پیامم و دیدید تماس بگیرید ممنون میشم 09122178730
  • فائزه عبادت طلب
  • سلام من خیلی خندوانه را دوست دارم و نقش ها زیبا کنید با چراغ ها درست کردید.  که  نقش حیوانات است  ولی کاش کسی  بالا نمی شنست
  • فائزه عبادت طلب
  • سلام من خیلی خندوانه را دوست دارم ونقش ها زیبای کره درست کردید خیلی زیباست وله نقش حیوانات است
    سلام آقای جوان من هرچی تماس گرفتم کسی برنداشت خوشحال میشم بامن تماس بگیرید وباآقای رامبدعرضی داشتم (میدونم کسی این پیام هاروکسی نمی خونه ) 09017871245 لطفابامن تماس بگیرید


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی